Zmena je korením života

Dnes vám napíšem pár slov o zmene.

Oslovila ma jedna myšlienka: „ Ak sa cítiš príliš pohodlne, treba niečo zmeniť“.

Určite to platí aj pri opačnom tvrdení, no s tým pohodlím mi to príde ako skvelý príklad toho za čím sa veľa z nás ženie a snaží dosiahnuť ako vrchol svojho šťastného a spokojného života... a pritom je to celé úplne inak.

Kedykoľvek môj život začína naberať známky stereotypu, nechce sa mi ráno vstať z postele, v práci alebo vo vzťahu mám pocit, že „tlačím na pílu“ - je najvyšší čas na zmenu.

Moja duša predsa prišla na tento svet tvoriť, mať radosť, milovať a niečo nové sa naučiť.

Neprišla sa sem prejedať, pozerať TV a rozvážať sa všade v luxusnom aute.

Nečakaná smrť mladého priateľa ma utvrdzuje v pominuteľnosti a krehkosti všetkého a všetkých.

Za čim sa to všetci ženieme? Čo nám stále chýba k tomu aby sme sa tešili z toho čo máme?

Čo nám bráni v tom aby sme milovali naplno, bez záväzkov a očakávaní?

Mne z toho všetkého vyplýva veľmi jasný odkaz... Treba zahodiť strach zo zmeny, prestať žiť život napísaný cez kopirák a hlavne na nič a nikoho nečakať.

Autor: Eva Zajasenská